قیمت عمل زیبایی بینی در تهران چقدر است؟
نوشته شده توسط : salamatpedia

هزینه جراحی زیبایی بینی و انتخاب بهترین دکتر جراحی زیبایی بینی از جمله مهم ترین مسائل پیش روی افرادی است که به دنبال عمل زیبایی بینی هستند. در این مقاله هزینه جراحی زیبایی بینی گوشتی، هزینه عمل بینی استخوانی و هزینه عمل انحراف بینی در بیمارستان های خصوصی و دولتی ذکر شده است.

هزینه جراحی زیبایی بینی استخوانی

هزینه عمل بینی استخوانی مثل بینی معمولی است. هزینه عمل زیبایی بینی بین 2 تا سی میلیون در کشور ما متغیر است. به عنوان مثال هزینه جراحی زیبایی بینی در یک مرکز آموزشی درمانی دولتی مثل بیمارستان امیراعلم تهران یا بیمارستان حضرت رسول(ص) ممکن است حدود 2 میلیون باشد؛ اما انجام همان جراحی زیبایی بینی اگر توسط بهترین جراح بینی با شهرت بین المللی انجام شود، تا سی میلیون هم می رسد. البته ذکر این نکته نیز ضروری است که چنین پزشکانی، افتخار کشورمان درمجامع بین المللی هستند و نگارنده، این موضوع را از نزدیک لمس کرده ومی داند که هزینه شرکت دراین مجامع برای آنها بسیار بالا است.

گاهی دکتر جراح بینی مجبور است که بابت بستری بیمار، هزینه زیادی به بیمارستان پرداخت کند؛ به عنوان مثال در برخی بیمارستان های تهران مانند: نیکان، کسری، آتیه و دراصفهان بیمارستان میلاد، ممکن است تا چند میلیون هم برسد؛ این درحالی است که هزینه بستری بیمار برای انجام عمل زیبایی بینی در کلینیک خصوصی در حدود1200000 تومان است.

هزینه جراحی زیبایی بینی گوشتی

اگر بینی گوشتی کار زیادتری ببرد، هزینه عمل زیبایی بینی گوشتی ممکن است، بالاتر باشد؛ البته برخی جراحان زیبایی بینی ،قیمت را گران نمی کنند.

هزینه عمل انحراف بینی

هزینه عمل انحراف بینی در مراکز خصوصی چیزی در حدود ۲.۵ تا ۵ میلیون تومان است که این مبلغ در مراکز دولتی کمتر می شود.

نتیجه جراحی زیبایی بینی گوشتی بهتر است یا غضروفی؟






:: برچسب‌ها: عمل زیبایی بینی , جراحی بینی , عمل بینی , جراح بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 خرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: